Zdjęcia, zdjęcia, zdjęcia

Uwielbiam robić zdjęcia i uwielbiam je oglądać, zwłaszcza, gdy w jakiś sposób mnie poruszają! Dziś przygotowałam dla Was kilka fotografii o różnej tematyce, które mi się spodobały i sprawiły, że patrząc na nie zrobiłam mmmm… z uśmiechem i przechyloną głową. Mam nadzieję, że Wam też wpadnie coś w oko 🙂

 :

** winter:

sepherd / 35mm film / analog / lomo lca:

Kamakura Pond, Japan by aeschylus18917:

Daddys Little Soldier by Carey Johnson, via 500px:

Not sure if I like this because the baby is adorable but it could be a cute idea

 :

Cabo da Roca, Sintra, Lisbon, Portugal...:

˚Storm Clouds at the Barn with an Antique Car - Saskatchewan, Canada

This is such a fun wedding party photo! we ♥ this! moncheribridals.com:

This would make a cute picture while you are getting ready. #Vintage # Wedding #Ideas:

♥ Oh my precious..  take a picture with your flowergirl wearing your wedding shoes and give to her on her wedding day!:

candid wedding photo:

Wedding Countdown: 10 Things to Do Last - The Huffington Post Starbucks photo!!!!:

Beautiful Father of the Bride (and Groom) Moments | Bridal Musings Wedding Blog 3:

Mam nadzieję, że nie przytłoczyła Was ilość zdjęć, ale trudno było mi się zdecydować, które zaprezentować. Czasem jedno zdjęcie potrafi wywołać u oglądającego różne emocje…mruczenie pod nosem, uśmiech na twarzy lub głos w głowie, który mówi fajne! ładne! słodkie! Właśnie takie emocje towarzyszyły mi podczas oglądanie tych zdjęci i dlatego zdecydowałam się je pokazać i Wam. Mam nadzieje, że Wy również zauważycie tą niezwykłość na zdjęciach, te emocje, uczucia – miłość i radość uwietrznione  na fotografii. Oczywiście wszystkie te zdjęcia zostały znalezione w Internecie 🙂

Skomentuj

